מחקר חושף, שימוש בקליפים של מוסיקת היפ הופ לקידום סמוי של תופעת העישון

חקר שנערך בארה"ב העלה כי בקרוב ל-50% מהקליפים אליהם נחשפים בני הנוער, נראים הזמרים כשבידיהם מוצרי עישון. בכך, תעשיית המוסיקה מצטרפת לתעשיות הקולנוע, הטלוויזיה והגיימינג שמנוצלות לקידום סמוי של מוצרי העישון. וכאן בדיוק ההורים שבינינו נכנסים לתמונה. במקום לנסות לאסור על ילדינו את החשיפה המזיקה, פשוט להסביר להם אודות התכנים והכוונות הנסתרות של תעשיית הטבק הקטלנית.

כתבה ב- CNN החושפת תופעת פרסום סמוי באמצעות קליפים של מוסיקה

מחקר חושף, שימוש בקליפים של מוסיקת היפ הופ לקידום סמוי של תופעת העישון