מחקר חושף, שימוש בקליפים של מוסיקת היפ הופ לקידום סמוי של תופעת העישון

18.10.2018

מחקר שנערך בארה"ב העלה כי בקרוב ל-50% מהקליפים אליהם נחשפים בני הנוער, נראים הזמרים כשבידיהם מוצרי עישון. בכך, תעשיית המוסיקה מצטרפת לתעשיות הקולנוע, הטלוויזיה והגיימינג שמנוצלות לקידום סמוי של מוצרי העישון. וכאן בדיוק ההורים שבינינו נכנסים לתמונה. במקום לנסות לאסור על ילדינו את החשיפה המזיקה, פשוט להסביר להם אודות התכנים והכוונות הנסתרות של תעשיית הטבק הקטלנית.

 

כתבה ב- CNN החושפת תופעת פרסום סמוי באמצעות קליפים של מוסיקה

 

 


 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

פרסומים נבחרים

עתירה לבג"צ בדרישה להשוות את המס על טבק לגלגול למס על סיגריות

19.2.2019

1/1
Please reload

פרסומים אחרונים
Please reload

ארכיון
Please reload

חיפוש לפי תגית