רשתות חברתיות ומפורסמים: כך מפתה תעשיית הטבק את הצעירים

נועלים את הדלת – מתגנבים מהחלון. כך ניתן להגדיר את מערכות הפרסום והשיווק של חברות הטבק בקרב בני הנוער והצעירים. מחקר חדש מארה"ב חושף כי תעשיית הטבק מנצלת היטב את דור הסלפי כדי לחשוף את מוצריה בקרב בני הנוער זאת תוך עקיפה מתוחכמת ומתחכמת של מגבלות הפרסום שחלות עליה.

מועד: 28.8.2018

כתבה בדה מרקר בנושא של שימוש חברות הטבק ברשתות החברתיות לפרסום מוצרי עישון לבני נוער וצעירים

רשתות חברתיות ומפורסמים: כך מפתה תעשיית הטבק את הצעירים