רשתות חברתיות ומפורסמים: כך מפתה תעשיית הטבק את הצעירים

28.8.2018

נועלים את הדלת – מתגנבים מהחלון. כך ניתן להגדיר את מערכות הפרסום והשיווק של חברות הטבק בקרב בני הנוער והצעירים. מחקר חדש מארה"ב חושף כי תעשיית הטבק מנצלת היטב את דור הסלפי כדי לחשוף את מוצריה בקרב בני הנוער זאת תוך עקיפה מתוחכמת ומתחכמת של מגבלות הפרסום שחלות עליה.  

מועד: 28.8.2018
כתבה בדה מרקר בנושא של שימוש חברות הטבק ברשתות החברתיות לפרסום מוצרי עישון לבני נוער וצעירים

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

פרסומים נבחרים

עתירה לבג"צ בדרישה להשוות את המס על טבק לגלגול למס על סיגריות

19.2.2019

1/1
Please reload

פרסומים אחרונים
Please reload

ארכיון
Please reload

חיפוש לפי תגית