בעיתונים, בדיגיטל ובשטח: פיליפ מוריס שפכה מיליוני שקלים על פרסום אייקוס בישראל

29.4.2018

ענקית הטבק פיליפ מוריס השקיעה בכלי התקשורת בישראל כ–22 מיליון שקל בפרסום מוצר הטבק החדש שלה, אייקוס (IQOS), ב–2017. 60% מהסכום הושקע בעיתונות המודפסת, והשאר בדיגיטל. מדובר במחירי מחירון, בעוד המחירים הריאליים נמוכים מהם, לעתים בעשרות אחוזים.

קבוצת ידיעות אחרונות היתה הנהנית המרכזית מהפרסום: מחצית מהפרסום בעיתונות המודפסת (49.2%) היה ב"ידיעות אחרונות", ויותר ממחצית מהפרסום באינטרנט הושקע באתר ynet — כך עולה מבדיקה שביצע המיזם למיגור העישון באמצעות חברת יפעת בקרת פרסום. נתונים אלה אינם כוללים פעולות שיווק כמו קידום מכירות בכנסים וברשתות חברתיות, תוכן שיווקי, תחרויות ומשחקים ועוד — כך שהסכום המלא שהוציאה החברה על החדרת המוצר החדש גבוה אף יותר.

להמשך הכתבה...

 

מועד: 30.4.2018
בעיתונים, בדיגיטל ובשטח: פיליפ מוריס שפכה מיליוני שקלים על פרסום אייקוס בישראל
כתבה בדה-מרקר על קמפיין סיגריית ה- IQOS בישראל, מטעם חברת פיליפ מוריס 

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

פרסומים נבחרים

עתירה לבג"צ בדרישה להשוות את המס על טבק לגלגול למס על סיגריות

19.2.2019

1/1
Please reload

פרסומים אחרונים
Please reload

ארכיון
Please reload

חיפוש לפי תגית
Please reload

עקבו אחרינו
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Twitter Social Icon
הצטרפות לרשימת התפוצה
יצירת קשר

המיזם הרב-מגזרי למיגור העישון, (ע"ר) 580634947
רחוב הגפן, רמת רזיאל, 90974
טלפון 03-9695880 פקס 02-5791259
info@smokefree.org.il

Smoke Free Israel, R.A 580634947

Hagefen Street, Ramat Raziel, 90974
Phone: +972-3-9695880, Fax. +972-2-5791259

המיזם למיגור העישון הינו ארגון חברתי שמטרתו מניעת עישון בקרב בני נוער וצעירים והצלת חייהם.

פיתוח ועיצוב: יעל בנימין

המיזם למיגור העישון
  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White Instagram Icon
  • White YouTube Icon